Való vér

6MP Ediomad szószólója H/VH/Harcos/Boszorkánymester pszi, hatalomszó
Toron szövetségese, valóvérű aquir Legendaismeret II, Politika II, Vallatás
F:10 A:8 M:7 4. szintű Halál jellem
NEMES NYELV
Jelenbe kerülésekor játékosa választ:
– Kikeres 1 ŐSERŐvel rendelkező lapot Jövő paklijából és Kezébe veszi azt.
– Visszakever legfeljebb 6 lapot Múltjából Jövő paklijába.

A mélység teremtményei

Edimoad rettegett urai. A sötétség teremtményei. Valóvérű aquirok. Más gonosz hatalmakkal előszeretettel szövetkeznek a színfalak mögött, bár egymással csak rövid érdekszövetségeket kötnek. Jellemzően alávalóak és hazugok.

Játszi könnyedséggel befolyásolják követőiket és az alávalóbb fajok tagjait. Fekete mágiájuk alapja az Od. Ennek segítségével bonyolult tér és időhajlító hatalomszavakat képesek kiejteni, melyekkel megóvják csarnokaikat.

A gonosz fegyvertára

Még rettenetesebb jellemzőjük, hogy ősi mágiával átitatott csapdákkal, varázstárgyakkal és egyéb szörnyűségekkel veszik körbe magukat. Ezek megszerzéséhez mérhetetlen hosszú életük alatt különleges affinitást szereztek.

Legalább olyan okosak, mint erősek, bár vézna fizikumukat varázslatos páncél emeli emberfeletti mértékűre. Ediomad szószólója remek választás lehet Őserős pakliba, vagy egyszerűen csak dobatás ellen. Aquir mivoltának köszönhetően rettenetes hatalomszavak megidézésére képes, ikerkasztjával pedig rengeteg más akciólapot is megérimellette használni.

Hasznos trükkök

Igazi ereje abban rejlik, hogy bármilyen őserővel rendelkező lapot kézbe kaphatunk, mikor a kalandozót oldalunkra áll. Ezek a lapok természetesen rögtön ingyenessé is válnak.

A szószólóval érdemes kivárni mi történik, kiismerni az ellenfél stratégiáját, majd kikeresni a helyzethez legjobban illeszkedő őserős lapot. Van persze olyan helyzet is, mikor minél előbb le kell idéznünk aquirunkat, hogy elejét vegyük ellenfelünk éppen kibontakozó terveinek.

Természetesen legtöbbször a játék legelején fogunk a választás dilemmájába ütközni, de ne feledjük, hogy a játék el is húzódhat! Bármikor is keresünk őserős lapot a szószólóval, mindig gondolnunk kell a távolabbi jövőre is.
Nézzük milyen lehetőségeink vannak az eddig megismert őserős lapok alapján:

Od rúna, Fler
Ha az ellenfél agresszívan támad, de még inkább akkor, ha gondtalanul szórja az asztalra a küldetéseket.
Az ingyenes akadálylapot mindig megéri aktivizálni. Az, hogy melyiket keressük nagyban függ attól melyiknek tudjuk kihasználni legjobban a képességeit, és melyikkel tudjuk a legtöbb kárt tenni az ellenfélben.

Ófa talizmán

Jó választás ha sok kisebb ellenfél jön szembe, de akkor is ha egy nagyobb, erősebb kalandozóval kell megbirkóznunk. Kiválóan alkalmas az ellenfél sérültbe forgatásárára, de akár nagyobb mennyiséget is összeszedhetünk belőle, hogy hatékonyabban oszthassuk a halált aquirunkkal. Összes fajú kalandozók ellen kötelező darab…

Ősök tekintete

Ha gyaníthatóan csapdák állnak az utunkba. Bár nem jó minden fajta fenyegetés ellen, az ingyenessége miatt mégis sokszor nagyon hasznos, és akár el is döntheti a játékot.

Ófa gyökere

Remek lap a DP gyűjtésére, de még jobban jön ha kifogytunk az akciólapokból. Igaz, hogy hatalomszót a jelenlegi lapkészlettel nem kereshetünk valóvérű cimboránkkal, de ezzel a kiskapuval még ez sem lehetetlen.

Ősök ébredése

Természetesen csak olyan pakliba érdemes betenni, ahol megvannak a megfelelő bestiák, de ha ezt megoldjuk, akkor egy remekül használható, nehezen semlegesíthető kulcslapot kapunk kézhez.

Ez azért is kivételes, mert eddig nagyon kevés lappal lehetett eseménylapot keresni. Ha nem húzzuk be az ébredést, holott fontos része a paklinak, akkor sincs minden veszve, mert még behúzhatjuk Ediomad szószólóját.

Mindenképpen érdemes ezt a lapot keresni harc manőverrel fenyegető ellenfelekés masszív mennyiségű akadálylap ellen.

Ősi vér

Talán az egyik legkézenfekvőbb választás. Ha sikeres sorelhagyás van kilátásban, amihez nincs szükség újabb lapra a Jövőnkből, akkor ideális ezt a mitikus, híres szereplőkkel díszített lapot kézbe vennünk.
Miután győzedelmeskedtünk egy csatában a háború folyik tovább. Ezzel a lappal újra a sűrűjébe vethetjük magunkat.

Nagator

Ha nem sietünk, de stabil győzelmi kondícióra szeretnénk szert tenni, akkor ez az egyik legjobb lehetőségünk.
Amellett, hogy a következő fordulóban garantált manőver-lehetőséget kapunk még a harcban is jeleskedni fogunk ezzel a remek szövetségessel az oldalunkon.

Természetszellem meglátogatása

Ha láthatólag a szószóló leidézésének fordulójában is meg tudunk oldani egy többkalandozós küldetést, és még gyarapítani is szeretnénk Alapszint-jelzőink számát, akkor ez a leghasznosabb lap, amit kereshetünk. A legfontosabb stratégiai előnye, hogy egyik kalandozónk akár éberen is hazatérhet.

Csata az Égig Érő Hegyekért

Ezt a küldetést akkor érdemes kikeresni, ha le akarjuk szedni az ellenfél egyik kellemetlen tornyát, és persze ha nyerni akarunk. Hátránya, hogy legalább két kalandozónkat vonja ki a forgalomból egy időre, ezért alaposan mérlegelni kell lehetőségeinket.

Mágiagóc kiaknázása

Az egyik legjobb lehetőség ha nagy eséllyel megoldhatjuk az adott fordulóban, és még valamiféle kellemetlen meglepetést is tartogatunk kezünkben, amire a küldetésen nyert MP-t felhasználhatjuk. Például egy második ediomadi valóvérű leidézésére…

– Liborion –

És ne feledjétek, Április 26-án Ősök ébredése bontott paklis verseny, ahol játék közben is megismerkedhetsz az új lapokkal!