• Formátum:
    Hagyományos

Sok kezdő, újrakezdő és régi,  játékos kívánságára kiadtunk több, korábban nagy sikert aratott kártyalapot. Ezekből három, előre összeállított kártyapaklit hoztunk forgalomba. Az egyes paklik 36-36 db lapot tartalmaznak, és ideálisak a kezdő játékosok részére,  mivel bármely kártyacsomag megvásárlásával elkezdhető a játék. Mindegyik csomag tartalmazza a szabálykönyvet is.

Dzsad

3 db A jogos bosszú
1 db Abu al Mugaffe
2 db Abul akh-Haib
3 db Az emír lányának kiszabadítása
1 db Dicsőség csarnoka
1 db Dzsad bankház
3 db Dzsad bankház kifosztása
3 db Dzsad hadzsi
2 db Dzsah-pap
1 db Feltámasztás
1 db Gilron-szentély
2 db Haditervek
1 db Kincseskamra
3 db Maszkok ünnepe
1 db Oni
2 db Sobirai fosztogató
3 db Sobirai rablóvezér
1 db Sorsfordulat
2 db Sors keze

Nekromanta

2 db Abdul al Sahred
1 db Concordia
2 db Dakul kán
3 db Dorani nekromanta
2 db Élőhalott megidézése
2 db Haditervek
2 db Kapcsolattal felruházás
1 db Kincseskamra
2 db Lesath
3 db Lépés a Critai táblán
1 db Nekromancia csarnoka
3 db Ragálybíra
2 db Sors keze
1 db Sorsfordulat
1 db Teleport szoba
2 db Tűzvihar
2 db Toroni ködfivér
3 db Vadon lázadása
1 db Villámhadjárat a Rivális Hadúr ellen

Dartonita

3 db A Nekropolisz őre
1 db Airun Al Marem
1 db Alex con Arvioni
3 db Darton-paplovag
1 db Dartonita rendház
1 db Dicsőség csarnoka
3 db Fehér ork
3 db Fejszecsapás
1 db Gilron-szentély
2 db Haditervek
1 db Holló-ereklye megszerzése
1 db Hűségeskü
2 db Kétkezes csapás
1 db Kincseskamra
3 db Lovagi torna megnyerése
3 db Oroszlánszív-paplovag
3 db Orwella-szentély felszámolása
1 db Sámán elpusztítása
2 db Sors keze

Dzsad

Ynev sivatagi népeire, a dzsadokra épülő alap pakli. Az Ibara homokján rengeteg nép él, és az ármány, valamint a pénz legalább akkora úr arrafelé, mint a sivatagi viharok. A küldetések is ennek megfelelőek: kiszabadítani az emír lányát, vagy éppenséggel jogos bosszút állni errefelé nem sokban különbözik egy Dzsad bankház kifosztásától. Akik itt lelhetőek fel, nem gonoszak, csak mindenben a hasznot keresik. Hogy ezt kereskedőként, fosztogatóként, haramiaként, vagy a pénz istenének szolgájaként teszik-e, az már csak az út mikéntje. Errefelé a hatékonyság mutatja meg a rátermettséget, és nem kérdezik a siker árát.

Nekromanta

Ynevi világ varázstudományainak egyike a nekromancia, a holtak feletti hatalom, és ennek tanulása. A zombik és egyéb élőhalottak feletti hatalmat csakis rátermett varázslók sajátíthatják el, és varázslataik nyomán még a holtak is felkelnek sírjaikból. A vezetőjük egy őrült tudós, a Nekromanciában legjártasabb Abdul al Sahred, míg a vegyes csapatot fejvadászok, és Doran nekromantái egészítik ki. Harcban, és küzdelemben egyre hatékonyabb élőholtak, és harci varázslatok segítenek minket és a holtak légióit, hogy a megfelelő idő elteltével a Zombik és holtukból visszahívott társaik győzelemhez segítsék kalandozóinkat.

Dartonita

Darton a Halál, és a Humor istene. Furcsa párosítás, annyi szent. Két prófétája, Alex Con Arvioni, és Airun al Marem segítik névtelen lovagjaikat, és a nemesített ork hadakat, hogy megfelelőképpen szolgálják urukat. Ősi ellenségük, Orwella szentélyeinek feldúlását rendelik el, vagy éppen Lovagi tornára küldi őket, de éppenséggel szent tárgyát, a Holló ereklyét is felkutattatja. A két próféta pedig rendszerint a Dartonita rendházból figyeli istenük felszentelt szolgáinak minden lépését, hogy a megfelelő pillanatban támogassák őket. Harcban, küldetésben, vagy éppen védekezésben. De csakis választott Uruknak tetsző módon.

Gyakori lapok

Átlagos lapok

Egyedi lapok

Ultra lapok