Letűnt korok hősei

Az öreg kalandozók egy lehetséges kategorizálása lehet, hogy mekkora időtávlatban őrzik meg erejüket. A dobogó tetején azok állnak, akik a korral csak nemesedtek, de még most is összeszorítják az ellenfél gyomrát. Aurri, Jakirte vagy a nemrégiben megénekelt Dermedt Fivér. Aztán jönnek azok, akik fénykorukban földbedöngölték a mezőnyt, majd lassan, de biztosan kiszorultak az élbolyból. Végül vannak azok, akik már megjelenésükkor sem rengették meg a kártyás világot. Nem állítom, hogy nem volt példa rá, de valószínűleg kevesen tudtak érmes helyre befutni egy Mac-Lierrel vagy jelen cikkünk hősével, Agvan Szonggal.

A Keleti szél első kötetének egyik közép-gonoszáról van szó, aki Ynev fekete holdjával van valamilyen kapcsolatban. Természetesen Tier vonja ki a forgalomból: a változatosság kedvéért nem szíven-torkon-tobozmirigyen lövi, hanem szimplán legyakja a smaragdbálványával…

A képe szerintem nagyon hangulatos és szép, ez alapján Ude Tadakó dukálna mellé, de ennyire azért ne bomoljunk. A képességei magukban nem igazán hoznak lázba senkit, azért nézzük, mit is lehet kihozni belőle.

[állandó] Alapszintje annyival nő, ahány szellem van a Jelenben.

Itt adja magát a Szellemős, akivel második körre hatos szintűek leszünk, Johnnyéknak pedig a Lélekidéző. Igazándiból mi szeretnénk az első körben nyerni, így ezeket nebolygassuk… Mivel a képessége nem szellem kalandozóra hivatkozik, remekül pumpálhatjuk emberünket egy törpe félistennel: Kahír miatt ugyan a köv körbenbukunk 4 MP-t, de emlékezzünk, ezt úgysem szeretnénk megvárni. Ha mégis eljutunk addig, akkor sem használunk semmi olyasmit, amire ilyen erőforrásokat pazarolnánk (illetve máshogyan teremtjük elő, pl. Farkasszellem :D). Melleslegvan egy Ashiquor-lightunk a hordák ellen. Tovább.

[egyszeri mexak ismételhető] Irányítója tetszés szerint átrendezheti Agvan Szong alapképességeit a forduló végéig.

Azztafűzfa… Ez küldiknél talán jó lehet, de most hirtelen sokkal hasznosabb lett, mivel az új ütésekkel néha mentálra kell támadót” dobni. Úgyhogy ezt állítsuk be gyorsan maxra. Van még egy szellemképessége is a csávónak, ha erre kerül sor, már úgyis mindegy.

Amitől előkerül szabdaltképű barátunk a mappa mélyéről, az a többi apró tulajdonsága. Antissjáró, máris 2 ostrom körönként, imádom. Niare szülötte, kijön rá a Pagoda, örülünk: megvan a harmadik ostrom is. Kardművész, tud kitérni, mestervág, jelentéktelen, stb. Boszimester is. Na, itt kezdődnek a finomságok…Ha Antisson vagyunk, akkor akármilyen harcorientált környezetben mosolyogva kivárjuk a Kisülésre a 4 harci kört. Sima mezei harcban pedig egy Jelentéktelenség után (ez Pagoda miatt szintén ingyen). Külön öröm, amikor szembejön valami momentumos gőzhenger és jelentéktelen hősünk orra ellőtt fortyog az adrenalintól és a villámoktól. Az Elfojtott emlékkel is tudunk 0ért 4 sebet kiosztani, valamint a fíling kedvéért slan csillagokkal tűzdeljük meg az ellenfelet. Tudott, hogy Ranagol a részletekben lakozik. Esetünkben arra érdemes figyelni, hogy a Jelentéktelenség akkor foszlik le “Ha a létrehozó kijátszik egy akciólapot”. Felszerelések képességeit ettől még nyugodtan aktivizálhatjuk, röppenhetnek a surikenek, filézhetünk obszidián, vagy feketelunír cuccokkal, a tömeg jótékonyan elrejt bennünket.

Aki a sok kis ingyen ütés helyett a költségesebb, de biztosabb ölésre volksol, annak is tud mit mutatni niarei barátunk: áldozótőr-kalapácsolás-átokhívás-képességrontás vonalon egy valóban köcsög mexak-meghalsz dekket lehet fabrikálni belőle.

Védelmet az első körös ingyen akadálylapok és ramiecorok biztosítják. A Harida egyébként sem jön rosszul a sok harc manőver miatt és a Dimenzióörvény is kecsegtető, legfeljebb2x nem kapunk MP-t. Ellenséges akadálylapok nem lesznek.

Szép és jó, de mégsem hagyhatjuk egyedül kalandozni emberünket. Mivel a B terv szerint van második kör, ahol sápadunk, így a birodalmi lépegető (bár inkább ED-209 a Robotzsaruból) az optimális választás. Ezzel ugyan a húzást és a visszaforgatást is bukjuk, de erre való a zászló, Szong papa meg pihenőben is veszélyes.

A zaudertorony ízlés szerint kihagyható/cifrázható, itt igazából a szellem-szövik miatt jó, de a pagodás kyr fájdalom kizárása is remek móka. Ha sok míkitus ellenfélre van kilátás, még pár elmeszipolyt is bepréselhetünk (neves dzsennként ellőve rendesen büntet).

A legközelebb már egy olyan kalandozóra issort kerítek, akivel nem az Antisson trollkodunk.

Sion-diar

Jövőváltókkerengője

Krad

3 Agvan Szong

2 Ramiecor

2 Jövő katonája

1 Homálytesó

1 Szefer

2 Elfojtott emlékek

2 Fájdalom kizárás

3 Jelentéktelenség

3 Kisülés

2 Vérszerződés

1 Fakó

2 Szakadt zászló

2 Slan csillag

2 Kahír

2 Ngaur Draugroth

1 Fahthaim

1 Keleti Szél Pagoda

2 Mugaffe

3 Déli

3 Harida

2 Sors keze

2 Farkasszellem tombolása

3 Vadon

47 lap + sok csatlós a Cserébe.

anon